Thursday, November 27, 2008

Aku Blogger!

Hari ini detik bersejarah bagi aku kerana berpeluang untuk menulis sesuatu kepada umum dengan cara aku sendiri. Insyallah dengan masa yang terluang dan ilmu yang serba sedikit ini, aku akan cuba sampaikan perkara-perkara yang boleh mendatangkan manfaat kepada semua insan. Dalam masa yang sesuai ini, aku dengan rela hati mengharap kepada pembaca mengutus kritikan yang membina. Dengan ini, aku akan sentiasa peka dengan setiap penulisan aku akan datang. Terima Kasih kepada Umum...


Dari Abdullah bin Amru Rasulullah s.a.w.
bersabda maksudnya: "Sesungguhnya Allah membenci mereka yang berlagak fasih dalam berkata-kata, yang mempermainkan lidahnya bagaikan lembu memainkan lidah" (Riwayat Abu Daud & Tarmizi)



Selamat Datang ke...

Thunami blog!

No comments: